"...cum percepţiile umane conştiente sunt limitate, adică receptăm energiile a căror frecvenţă se găseşte între nişte praguri, restul de energii cuprinse în semnal sunt receptate şi decodificate la nivel subliminal, apoi se "cazează" în subconştient. Şi ne influenţează de acolo, fără să ne dăm seama."
Liege.BlueIris


TOATA LUMEA-I FERMECATA

parintele Arsenie Papacioc

vineri, 7 august 2009

MESAJE SUBLIMINALE


5 comentarii:

  1. Nu va sfiiti sa comentati... oricum nu voi fi o saptamana incheiata. Concediu placut!
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu mai multe desene animate Disney in care mesajul subliminal era cuvantul SEX scris printre floricele, printre prajiturele....
    Acum nu stiu cati dintre copiii care se uitau la desenele an imate stiau sa citeasca!
    Stim ca mintea noastra este agasata zilnic de tot felul de mesaje, problema este cum putem sa ne ferim de ele??
    De ex, eu ma feresc de oamenii care imi vorbesc mieros,lingusitor, pe o tonalitate putin scazuta. Acestia te pot influenta, dar cred ca cel mai bine, te pot trage de limba, incat le spui si "toaca-n cer". Cum maferesc? Ii evit pur si simplu.
    Oare la reclame n-ar trebui sa fecam la fel? Sa le evitam?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da!
    Desi am lucrat multi ani in publicitate si cautam mesaje uneori cu intelesuri multiple... ma rog, sunt mai multe de povestit... evitam sa ma las antrenat de reclame si sa devin o victima. astazi schimb canalul la orice calup de publicitate. In cazul foarte rar cand ma mai uit la televizor. O mare problema am insa cu poluarea vizuala: panouri, calcane pictate in fel si chip... O mizerie intelectuala!

    RăspundețiȘtergere
  4. E evident de ce ar trebui interzise, fiindcă presupun manipularea inconștientului, iar omul se comportă ca o marionetă, ca să nu zic ca o oaie, care se duce spre cel care-i fâlfâie legătura de iarbă... E un fel de substanță de dopaj, care se infiltrează șerpește în minte și te ghidează spre ceva spre care, poate, nu te-ar lăsa rațiunea să te duci.
    Mă întreb însă, câți consumatori conștientizează mesajele subliminale, sugestiile ascunse din asocierea a două imagini între care există o metaforă ascunsă sau poate o paralelă comparativă? Acționează oare dacă nu ești conștient de simbolul ascuns? Eu, am privit filmulețul cu atenție, fiindcă mi s-a spus că voi vedea ceva ascuns, eram deci avertizată, știam că trebuie să caut, și totuși, la prima vizionare, nu am descoperit toate asocierile: unele mi-au scăpat...Vreau să spun că o singură vizionare nu ajunge pentru a influența inconștientul omului. Repetiția devine aici...avocatul diavolului.

    RăspundețiȘtergere

Daca nu te temi ca ceea ce ai aflat te va lucra la subliminal, spune-acum: